دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۲۶فروردين


دانلود سینه زنی شور

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه ...



سالروز وفات حضرت ام البنین (س) 94

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها





متن شور در ادامه مطلب ...




متن شور :

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه به لبخند تو می ارزه حسین جانم

بذار سایت همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه حسین جانم

حرم گفتم هوای کربلا کردم

هواییتم فقط دور تو می گردم

حسین جانم حسین جانم حسین جانم

پناهم باش به جز روضت پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست حسین جانم

به قربونت نگاه اطلسی داری

واسم آقا همش دلواپسی داری حسین جانم

غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست

چی کم دارم تو رو دارم حواسم نیست

حسین جانم حسین جانم حسین جانم

سبکبالم تو ایوون تو جا دارم

از این دنیا یه قطعه کربلا دارم حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه

دلم میره ضریحت رو که می بینه حسین جانم

سلام آقا که الان روبروتونم

من ایستادم زیارت نامه می خونم

**********

۹۴/۰۱/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

وآقا عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی