دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۲۶فروردين

دانلود نوحه سینه زنی تک ...

اسم تو برام پر پرواز شد ...


شب وفات حضرت ام البنین (س) 94


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین




دریافت


متن نوحه در ادامه مطلب ...



متن نوحه ...

صل الله و علی الباکین علی الحسین

اسم تو برام پر پرواز شد  دفتر نوکری ما باز شد

شبای جمعه تو هیئت آقا  یا حسین می گیم و عشق آغاز شد

الهی هر کی از سینه زنا بشه

دست به خاکستر بزنه طلا بشه

حساب گناهاموصاف میکنم دورپرچم توطواف میکنم

به دوست داشتنت اعتراف می کنم

صل الله و علی الباکین علی الحسین

توقیامت که همه گریونن  سینه زن های حسین خندونن

روزی که خونه به دوشن مردم  کربلا رفته ها صاحب خونن

زیارتت آقا از بس که محشره

با هزار تا حج به خدا برابره

اگه نبضم آقا برات می زنه  اگه اسم تو رو لبای منه

همش از دعای امام حسنه

صل الله و علی الباکین علی الحسین

می دونم خیلی نمک نشناسم   ولی باز رو نوکریم حساسم

هر کی شغلمو بپرسه می گم  گدای خونگی عباسم

ارمنی هم ما رو حتی حساب کنه

از در خونش محاله جواب کنه

یه جون دارم اونم نثار می کنم  یه عمره برای تو کار می کنم

به این نوکریم افتخار می کنم

صل الله و علی الباکین علی الحسین


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی