دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۳۱فروردين

دانلود شور سینه زنی ...


نوکر خوبی نبودم خودمم می دونم آقا ...


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین ...





متن نوحه در ادامه مطلب ...



متن نوحه...

نوکر خوبی نبودم  خودمم می دونم آقا

ولی من هر چی که باشم پای تو می مونم آقا

دم غروب می گیره دلم

نگو حرم که میره دلم

همه رفیقام رفتن من موندم و آه

به جون هر چی مرده قسم

اگه به کربلا برسم

براتو می میرم تنها با یه نگاه

می بینی آقا شده گریه کار نوکرت شب و روز

می بینی آقا چقدر حرم ندیده مونده هنوز

می بینی آقا

نوکر خوبی نبودم  خودمم می دونم آقا

ولی من هر چی که باشم پای تو می مونم آقا

شنیدم شبای جمعه حرمت داره چه حالی

مادرت می رسه از راه دوباره جای ما خالی

اگه بشم مسافر تو

یه شب جمعه زائر تو

دیگه دلم آرومه آرومه آقا

یه دل سیر نگات کنم و

تو حرمت صدات کنم و

دیگه نمی خوام چیزی از تو به خدا

می ترسم آقا دم آخری نیای بالا سرم و

می ترسم آقا بمیرم نبینم آخرش حرم و

می ترسم آقا

نوکر خوبی نبودم  خودمم می دونم آقا

ولی من هر چی که باشم پای تو می مونم آقا

به خدا غم یه دنیا می شینه میون سینم

هر دفه یه جایی عکس حرم تو رو می بینم

دیگه رسیدم آخر خط

حالا برام تو موندی فقط

آخه نمی تونم از تو دل بکنم

منم و آرزوی حرم

کجا رو دارم آخه برم

چی میشه پایین پا سینه بزنم

می شناسی منو همونم که رو زدم به تو همیشه

میشناسی منو مگه من حرم برم آخه چی میشه

می شناسی منو


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی