دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۳۱فروردين

دانلود زمینه سینه زنی ...


هرجای این دنیا به یادتم مخصوصاً این روزا به یادتم ...


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین





متن نوحه در ادامه مطلب ...



متن نوحه :


هر جای این دنیا به یادتم   مخصوصاً این روزا به یادتم

اگه نشد بیام به کربلا   صحن امام رضا بیادتم

مشهدم مثله کربلای توئه

سحراش مثله سحرای توئه

تو برام برگه ی تایید بگیر   غلام سیاهتو سفید بگیر

قسمت میدم به اسم مادرت  مثل حر گناهاموندیدبگیر

دلم تنگه برای حرم تو

من و شما یه عمره با همیم   به زیر پرچم محرمیم

تموم خونوادم ای آقا    گدای خونتونن از قدیم

همه جا اسم تو رو آوردم

 آبرو دادی آبرو بردم

روضه هات دلم روآتیش میزنه تودلم عشق شه بی کفنه

اگه پرچم تو بالاست حسین   همه از دعای خیر حسنه

دلم تنگه برای حرم تو

دنیا یکی دو روزه می گذره   قرارمون تو روز محشره

پشت سرت صف می کشیم حسین  با اذن اولیا مخدره

تا قیامت دل از تو می خونه

حق نگهدار زینبیونه

توطلبکاری ومن به زیردین منوبردی توی جنت الحسین

یه شبی قرار ما با هم باشه  زیر پرچم توی بین الحرمین

دلم تنگه برای حرم تو

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی