دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۰۴آبان

عزاداری ظهر تاسوعا محرم 94

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین

 

سخنران: حجت الاسلام موسوی

مداحان : کربلایی علی خرمی و سید مهدی حسینی

 

دانلود و گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب ...


 

 

علی خرمی - مناجات امام زمان و روضه قمر بنی هاشم

سید مهدی حسینی - روضه و زمزمه (می بینی دارن می خندن داداشم پاشو)

سید مهدی حسینی - زمینه (دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد)

سید مهدی حسینی - زمینه (من و اشکی مثل بارون)

سید مهدی حسینی - سنگین (ای شاه بی سر السلام)

سید مهدی حسینی - شلاقی (حسینم ای بی سر حسین عریان پیکر)

سید مهدی حسینی - شلاقی و تک (شیر سرخ عربستان و وزیر شه خوبان)

علی خرمی - تک و شور (باز این چه شورش است که در خلق عالم است)  بسیار زیبا

سید مهدی حسینی - شور (چیکار کنم آخه دلم خماره)

سید مهدی حسینی - زمزمه (سینه زنی هامو بذار کنار برا شب اول قبر من)

علی خرمی - روضه پایانی (بوی زهرا می دهد هر کس به روضه می رود)

 

 

 

 

جهت دریافت فایل ها و گوش دادن آنلاین روی فایل ها

کلیک کنید و دانلود یا آنلاین گوش کنید ...

۹۴/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۰ منتظران ظهور
سلام ممنون از وبلاگ خوبتون
سلام
بسیار متشکرم بابت زحماتتون
اجرتون با امام حسین علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی