دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۰۸شهریور

شور سینه زنی مناجات با امام حسین (ع)


من که یک عمری دم ز عشق ناب زدم

بر سر و سینه از غم ارباب زدم


فاطمیه 92

هیئت عشاق الزهرا قاین


با نوای کربلایی سید مهدی حسینی




دریافت

متن این شور دلنشین در ادامه مطلب ...



من که یه عمری دَم زِ عشق ناب زدم

بر سَر و سینه از غم ارباب زدم

یا حسین گفتم بی گدار به آب زدم

ثـارَالله

تو زیادش کن اشکی کم ریختم آقا

غصه هامو من تو خودم ریختم آقا

یا حسین گفتم باز به هم ریختم آقا

ثـارَالله

من اَزَت کربلا میخوام آقا حاشا به کَرمت

تو بگیر دستمو بیام پای پیاده تا حرمت

خــدا از بـزرگی نکنه کـمـت

ثارَالله ثارَالله أَنتَ فی قَلبی ثارَالله ... ثارَالله ثارَالله أَنتَ فی قَلبی ثارَالله

من نفسهام به غیر تو وابسته نیست

تا تورو دارم دست و بالم بسته نیست

این روزا هیشکی مثل زینب خسته نیست

ثـارَالله

از تو میگه هر سینه ی افروخته ای

از تو میگه هر عاشق دلسوخته ای

من ندارم جز عشق تو اندوخته ای

ثـارَالله

دوباره رویای ضَریح دل رو کِشوند پای ضریح

کِی میرسه دستم آقا به شبکه های ضریح

دلـم خـیـلـی تـنگـه بـرای ضـریـح

ثارَالله ثارَالله أَنتَ فی قَلبی ثارَالله ... ثارَالله ثارَالله أَنتَ فی قَلبی ثارَالله




۹۵/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی