دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۰۹شهریور

واحد شلاقی مناجات امام حسین (ع)


چشم که وا کردم و دنیا دیدم

دل بابام سوخت و منو آورد واسه تو سینه زنم کرد


شب تاسوعا محرم 94


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین

با نوای کربلایی سید مهدی حسینی



دریافت

متن این واحد زیبا در ادامه مطلب ...



بند اول

 

چشم که وا کردمو دنیا دیدم,دل بابام سوخت و,منو آورد واسه تو سینه زنم کرد

پیرهن مشکى که من پوشیدم,مادر تو دوخت و, دخترت رقیه آورد و تنم کرد 

 

 

من که با سینه زنات مأنوسم, تُربت و میبوسم, نوکرت غیر یه کربلا چى میخواد؟

کل سال شور محرم دارم, یه برات کم دارم, ببینیم تا که امام رضا چى میخواد

 

 

اون حسینه اگه یکى به فکرم باشه

اون حسینه رگ خوابم توى دستاشه

اون حسینه که عرش خدا پایین پاشه

 

 

 یا اباعبدالله خیلى دوست دارم

 

 

 

بند دوم

 

 

 

حرم تو حرم الله است حسین, کعبه ى ماست حسین, خدا هم مستمع پا روضه هاته

تاکه اسم تو میاد اى آقا, توى روضه ام اما, فکر و ذکرم پیش ایوون طلاته 

 

 

کنارت راه سعادت بازه,روضه ات انسان سازه,این همه شهید و هییت تو ساخته

اگه ما شدیم مقیم روضه ات, خدا روز خلقت, تک تک مارو با تربت تو ساخته

 

 

اون حسینه که قلبم واسه اون موقوفه

اون حسینه حواسش به گداش معطوفه

اون حسینه رقیه اش به کرم معروفه 

 

 

یا اباعبدلله خیلى دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بند سوم

 

 

 

 

زشت میبینم بی غمت زیبا رو، چون خدا دنیا رو، آفریده بر اساس ماتم تو

قصه از اینجا شروع شد آقا، به تن نوکر ها، نمیاد به جز لباس ماتم تو

 


 

تو که تو قلب ما ماوا کردی، چی با دل ها کردی، هییتتات شبیه کربلا شلوغه

شب جمعه ها تو صحنت غوغاست، مادر تو اونجاست، که دور ضریح کربلا شلوغه

 

 

اون حسینه_که پای علمش میمیرم

اون حسینه_واسه محرمش میمیرم

اون حسینه_ایشالا حرمش میمیرم





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی