دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۰۹شهریور

سینه زنی واحد سنگین حضرت علی اکبر (ع)


رهسپاری سوی میدان ای تمام حاصل من

می‌روی ای سرو رعنا می‌بری‌با خود دل من

شب هشتم محرم 94
هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین
با نوای کربلایی سید مهدی حسینی



دریافت


متن این سبک و واحد زیبا در ادامه مطلب ...



رهسپاری سوی میدان ای تمام حاصل من

می‌روی ای سرو رعنا می‌بری‌با خود دل من

ای به قربان نگاهت         دست حق پشت و پناهت

تا که برگردی ز میدان          مانده چشمانم به راهت

علی اکبر علی اکبر

تشنه کامی جان بابا بر لبانت جا گرفته

دیدن این حالت تو هستی بابا گرفته

ای جوان مه لقایم         این بود ماتم برایم

من ندارم قطره آبی     تا که سیر آبت نمایم

علی اکبر علی اکبر

می زند آتش به جانم رنگ زرد صورت تو

پیش روی من قدم زن تا ببینم قامت تو

سرو رعنا پیکر من           رفتی آخر از بر من

اُف بر این دنیای فانی      بعد تو ای اکبر من

علی اکبر علی اکبر


نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی