دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۲۸شهریور

شور سینه زنی کربلا و حضرت ابوالفضل و حضرت زینب (س)


کربلا خواب هر شبم همیشه مجنونم

همیشه در تاب ودر تبم برا تو می خونم


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها

با نوای کربلایی سید مهدی حسینی

شاعر : کربلایی سید مهدی حسینی


شب شهادت امام صادق (ع) 92




دریافت


متن در ادامه مطلب ...



کربلا خواب هر شبم همیشه مجنونم
همیشه در تاب و در تبم برا تو می خونم
کی میشه روزی من خدا
حرم ، سحر ، گنبد طلا
بحق ثارالله

به من تو جود و کرم کن یا مولا
نصیب من تو حرم کن یا مولا
به دل هوای تو دارم من
حسین حسین ابی عبدالله یا مولا


ساقی و امید حرم یا ابوفاضل
حرم ببر ای شه کرم ، یا ابوفاضل
مس دلم را طلا بکن
نصیب من کربلا بکن
به حضرت زهرا

امید اهل یقینی کربلا
بهشت روی زمینی کربلا
به سینه عشق تو دارم من
حسین حسین ابی عبدالله یا مولا


اسوه ی صبر عالمین یا زینب
خواهر و دلبر حسین یا زینب
همیشه در تاب و در تبم
فدایی راه زینبم
مددی یا زینب

رسول کرببلایی یا زینب
اسیر رنج و بلایی یا زینب
تمام حجب و حیا زینب
حسین حسین ابی عبدالله یا مولا


۹۵/۰۶/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی