دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۲۵مهر

شور مناجاتی امام حسین (ع)


اسمتو نگیر از صدای من

من برای تو برای من


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین

با نوای کربلایی سید مهدی حسینی

شب تاسوعا محرم 93




متن این شور فوق العاده زیبا در ادامه مطلب ...




اسمتو نگیر از صدای من    
من برای تو تو برای من
توی قلب من کربلای تو    
توی دست تو کربلای من
من محاله بی تو باشم  
 لحظه ای ازت جدا شم
چقدر خدا کریمه   
 که حسین توزند گیمه
کاری با کسی ندارم    
با تو خوبه روزگارم
ای آقا
حرم حرم نمیره فکرش از سرم
می خوام برم منم با پدر و مادرم
خرابم نکن جوابم نکن

وز محشرم از همه جداست
صورتم برات خیلی آشناست
خدایی بیا به همه بگو
این یه نوکره حسابش با ماست
بیا و برس به دادم
نگو از سرت زیادم
اگه دستمو نگیری
من می مونم و اسیری
لحظه های بی قراری
می دونم هوامو داری
ای آقام
بدم بدم ولی دوباره اومدم
نکن ردم ببین کبوتر مشهدم
به حق رضا  بده کربلا

با یه یا حسین به تو میرسم
عاشقت شدم به خدا قسم
تو زیاد داری مثل من ولی
من بدون تو خیلی بی کسم
التماسمو نگاه کن
به شبی منو صدا کن
همه زندگیم برا تو
ولی عشق کربلاتو
از دلم نگیری آقا
قسمت میدم به سقا
ای آقا
آقا فقط می مونی تو برام
بذار بیام آخه دیوونه ی کربلام
می خوامت تو رو نگو که برو
۹۵/۰۷/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی