دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۳۱فروردين


دانلود زمینه سینه زنی ...


دلم هواتو کرده منو ببر به کربلا حسین ...


هدیه به روح خادم و ذاکر حضرت زهرا سلام الله علیها

سید مصطفی رمضانپور


هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین





دریافت متن نوحه در ادامه مطلب ...



متن نوحه ...


دلم هواتو کرده . منو ببر به کربلا حسین

یاد چشاتو کرده . منو بخر تورو خدا حسین

اگه تورو نبینم دق میکنم . من میمیرم حسین

وقتی دارم میمیرم سراغتو هی میگیرم

غسل بکنید تنم رو با اشک دیده ها و گریه هاش

کفن کنید تنم رو با پیرهن سیاه روضه هاش

جنازم رو بیارید بگید فقط به زیر لب حسین

وقتی که زنده بودم به لب میگفتم روز و شب حسین

تو حجله مردن من زنجیر و سنج و یه علم بیارید

کنار قران خدا نوار روضه ی حسین بذارید

بروی سنگ قبر من حک بکنید یه عمر دل سپرده

بگید به اشنا ها گفته به لب یه یا حسین و مرده

رو قبر من بریزید تربت کربلا . کمی گل یاس

حک بکنید رو قبرم . جون داده تاسوعا برای عباس

 

نظرات  (۱)

یاامام حسین


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی