دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۳۱فروردين


دانلود زمینه سینه زنی ...


من اومدم بشم فدای تو حسین

می خوام که سر بدم به پای تو حسین


شب اربعین 93

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین




دریافت


متن کامل نوحه در ادامه مطلب ...





متن کامل نوحه ...

من اومدم بشم فدای تو حسین
میخوام که سر بدم به پای تو حسین
من هر چی باشم آخرش بازم یه نوکرم
 
میدونی از کنار عشق تو نمیگذرم
 
چی میشه روی قبر من نوشته شه یه روز
 
شهید راه کربلا مدافع حرم
محاله که به دشمنای تو امون بدم
 
آخه براتو جون ندم برا کی جون بدم
 
گمون کنم یکی ازا ین روزا بشه آقا
 
بیام تو صحن تو منم خودی نشون بدم
 
این همه فدایی داری و به چه نوکرایی داری و
 
عاشقات هنوز نمردن آقا
 
ما همه علی اکبر و غیرتی به اسم مادر و
 
قبلمون به خاک کرب وبلا
 
 حسییین وااااااای
قدم قدم حسین حرم حرم حسین
 
میخوام تا جون دارم فقط بگم حسین
میدونی که منم کبوتر امام رضا
 
فدای اهل بیت و نوکر امام رضا
 
میایم همه برای دفاع از حریم تو
 
میایم آقا به نام لشکر امام رضا
 
بدم ولی میشه هنوز رو من حساب کنی
 
چی میشه این دفه منو تو انتخاب کنی
 
میدونی خونه ی امیدمون هیئته
 
خدا نیاره روزی که منو جواب کنی آقا
شاهی و برات غلام و هر سحر به تو سلامم و
 
میرسونه هر فرشته حسین
 
نذر کربلاته جونم و قطره قطره های خونمو
 
روی قلب من نوشته حسین
 
حسیییین واااااای
… 
شبای روضه ها شب زیارته
 
دوای درد من فقط شهادته
می خونم از کسی که این دلم به نامشه
 
همین حسین حسین برا ما نیایشه
 
غم امام حسن برای شیعه کافیه
 
نمیذاریم که کربلا مثل بقیع بشه
 
همه امید فاطمه به بچه شیعه هاست
 
اشاره ای برا ما شروع ماجراست
 
اینو میگم که بشنون تموم آدما
 
که خط قرمز خدا حریم کربلاست
ما شبیه ماه علقمه عشق بچه های فاطمه
 
توی قلبمون همیشگیه
 
هر کسی برات نفس زده اومده همونی که بده
 
عشق تو دلیل بندگیمه
 
حسیییین وااااای


نظرات  (۱)

لطفا مداحی سیب سرخی که همینو خونده رو سایت قرار دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی