دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۰۹شهریور

زمینه سینه زنی امام حسن (ع) و مدینه


من نمیام مدینه ، دلیلشم همینه

که تو حرم نداری...


جلسه هفتگی شهریور 95

هیئت مدافعان حرم قاین

با نوای کربلایی سید مهدی حسینی





 متن این نوحه و سبک دلنشین در ادامه مطلب ...




مدینه و دم غروبش

یه بقیع و غم

من نمیام مدینه دلیلشم همینه

که تو حرم نداری باز منو گریه زاری یه دنیا بی قراری

من نمیام مدینه دلیلشم همینه

یاد غمات میفتم کجا به پات بیفتم من که همیشه گفتم

خاک پاتم و خدا می دونه گداتم و داری تو دستات براتمو

هر چی می خوام و

مزد نوکریم کی میده جز حضرت کریم حرف الان نیست از اون قدیم

داری هوامو

یه حسن و یه دنیا صبرش

یه بقیع و چهار تا قبرش

واویلتا آه و واویلا



من نمیام مدینه دلیلشم همینه

کرببلا رو دیدم ایوون طلا رو دیدم گرد حرم دویدم

من نمیام مدینه دلیلشم همینه

چطور باید ببینم ، دارم رو خاک می شینم ، عقده بشه تو سینم

من سینه زنم گریه کن داغ تو منم از روضتم دل نمی کنم

روضه ت همینه

راهیو که بست ، تو کوچه ها بی حیای پست ، گوشواره مادر و شکست

اف به مدینه

مدینه زخم ما نمک خورد

تو کوچه مادرت کتک خورد

واویلتا آه و واویلا



من نمیام مدینه دلیلشم همینه

پای علی نموندن ، حرمتشو شکوندن ، خونتونم سوزوندن

من نمیام مدینه ، دلیلشم همینه

خونه که سوخت ، درش سوخت ، یاسی که گل پرش سوخت ، بچه با مادرش سوخت

بی وفا بودن ، بچه محلات کجا بودن ، مردم چقدر بی حیا بودن

همه می دیدن

قنفذ اومد و ، یادت اومد اون روز بد و ، با یه غلاف بی هوا زد و

همه می دیدن

دستای حیدر و که بستن

دستای مادر و شکستن

واویلتا آه و واویلا


۹۵/۰۶/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی