دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۱۴اسفند

شور مناجاتی با امام حسین (ع)

سید مهدی حسینی

هیئت عشاق الزهرا (س) قاین

همین که کربلاتو دیدم من


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


همین که کربلاتو دیدم من
از این زمونه دل بریدم من
بهشته رو زمینه شیش گوشت دم جنت رسیدم من

هوای تو چه بی حدو مرزه
پریـــــــدمو دلم نمی لـــرزه
یه شب قدم زدن توی صحنت به کل دنیا می ارزه

هوای کربلاتو دوست دارم
یه عـــمره از غم تو میبارم
آقا نرم تمومه کارم

تو این شبا خزونی و سردم
یه کاری کن دوباره برگــردم
بازم ببین هواتو کردم


هواتو...
هوایِ تو صحنو گنبـــد طلاتو هواتو
هوای زیارت ، هوای یه گوشه نگاتو
هوای هوایی شدن بین صحنو سراتو

هواتو...
میسازه خیال تو روزو شب نوکراتو
یه گریه دل سیر شب جمعه پایین پاتو
پریدن یه شب پا به پای همه کفتراتو


امیری ، امیری حسین
و نعم الاامیری امیری(۳)


حرم دلیل بغض شبهامه
یه عمره التماس دستامه
گواه درد این دل زارم همین بارونه چشمامه

ترو به به مادرت هواییم کن
کبــوتــر صــحنو سراییم کن
 اگه شده میون رویاهم ، دوباره کربلاییم کن

زیارتت تمومه رویامه
کربوبلاته کل دنیـــامه
دلیل بغضو گریه هامه

یـــه عمــره سهممه ازت دوری
تاکی میخوای بمونم اینجوری
تاکی آقا فقط صبوری

اسیره
دلم به هوای حرم، عطر سیبت اسیره
نگاهی بـکن تا که قلب من آروم بگیره
ببر نوکرو تا که از درد دوری نمیــــره

اسیره
میاداسم شیش گوشه ی تودلم پر میگیره
یه امضایی کن پا حوالم که بدجوری دیره
یه کاری کن آخر دعا مادر من بگیــــــــره


امیری ، امیری حسین
و نعم الاامیری امیری(۳)


گدایی تو اصل شاهیمو
تویی پناه بی پناهیمــو
کریمی اینقدر نمیاری به روم باز رو سیاهیمو

همیـــن که داغ قتلگاه دارم
بسه همین که بهت بدهکارم
دیگه بزارم آخه دوریتو کجــای این دل زارم

شبای جمعه دل پریشــونه
میــون روضه ابــر بـــارونه
که مادر تو روضه خونه

میخونه از مصیبت خلخال
میخونه پیکرت شده پامال
میاد صدایی ته گودال

بُنیـّـه
بمیرم زده کی رو نیزه سرت رو بُنیـّـه
کشیده کی به خاکو خون پیکرت رو بُنیـّـه
کی دزدیده انگشتو انگشترت رو بنیـّـه

بُنیـّـه
 کی خنجر زده از قفا حنجرت رو بنیـّـه
همون جای لبــهای پیغمبــرت رو بُنیـّـه
کی سیلی زده صورت دخترت رو بُنیـّـه

امیری ، امیری حسین
 و نعم الاامیری امیری(۳)





**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 





۹۵/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی