دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۱۴اسفند




شور مناجاتی با امام حسین (ع)

سید مهدی حسینی

هیئت عشاق الزهرا (س) شهرستان قاین

چرا دوستت دارم ارباب؟



[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


 

فایل صوتی :



متن مداحی :


 

چرا دوستت دارم ارباب؟

چرا فقط برا حاجت؟ ، چرا فقط برا جنت؟

یعنی واسه خودم من دارم میام هیئت؟

کی میگه نوکرم ارباب؟

چرا شده برام عادت؟ ، غرق گناه شم و غفلت

چرا همش همینطور دروغ میگم راحت؟

ببین خیر سرم ارباب

هر شب و روز میام روضت، ولی چرا بازم غیبت؟

چرا باید بسوزم تو آتیش تهمت؟

با دل زار و بی طاقت    

اومدم از سر خجلت من با تو میگیرم قوّت

به هرچی که منو از تو دور کنه لعنت

خرابم کن خرابم کن    دوباره بساز و نابم کن

منو از خجلت آبم کن    دوباره بساز و نابم کن

 

حسین با اینکه شرمنده ام

حسین به عشق تو زنده ام

 

میگم مجنونمو اما

خب ندارم از لیلا ، دارم دروغ میگم مولا

که شدم من از عشقت آواره صحرا

انگاری دیگه تو دنیا

رسم یتیم نوازی مرد، نفس من آبرومو برد

من بیخیال و قرآن رو طاقچمون خاک خورد

هر دفعه قول میدم آقا 

پی گناه نمیگردم، خوب میدونم که نامردم

خوبی بهم نیومده من به تو بد کردم

هوای دل بی تو سرده 

نگیر از دل من پرده ، واسه نوکر تو درده

بیاد به کربلا آدم نشه برگرده

بیا رحمی به حالم کن   جون مادرت حلالم کن

زلالم کن زلالم کن   جون مادرت حلالم کن

 

حسین با اینکه شرمنده ام

حسین به عشق تو زنده ام

 

آقا دلم میخواد اونطور

که تو میگی همون باشم، به فکر آسمون باشم

فقط برا قیامت دل نگرون باشم

با نگاه تو حر شد حر

همون نگاهی که آقا ، منو کشونده تا اینجا

الهی تائیدم کنه ماردتون زهرا

بی بی زینب ازم دلخور

آخه بس که گناه کردم ، پروندمو سیاه کردم

چی کشید وقتی به نامحرم نگاه کردم؟؟

درسته غصه ها دارم

ولی بازم خدا دارم، چرا ترس از بلا دارم؟

منی که هرجا میگم امام رضا دارم

از هر بدی تو پاکم کن شهید بی پلاکم کن

یه گوشه ی صحنت خاکم کن شهید بی پلاکم کن

 

حسین با اینکه شرمنده ام

حسین به عشق تو زنده ام




**«چنانچه غلط املایی در متن وجود داشت در قسمت نظرات اطلاع بدید»**


 

 





۹۵/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی