دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۱۳آذر

شور مناجاتی امام حسین و حضرت زینب و مدافعان حرم

 

یا اباعبدالله دیگه از جدایی سیرم

من جدا موندم از رفیقام دارم می میرم

 

با نوای کربلایی سید مهدی حسینی

ظهر شهادت امام حسن مجتبی (ع)

28 صفر 95

حسینیه قاینی ها (مشهد)

 

فایل صوتی و متن این واحد زیبا در ادامه مطلب ...

 

قبل از گوش دادن عذرخواهیم بابت کم بودن کیفیت فایل صوتی


 

دریافت



 

یا اباعبدالله دیگه از جدایی سیرم

من جدا موندم از رفیقام دارم می میرم

حسرت جاموندن عجب درد بی درمونی

عمه جان یا زینب تو که دردمو می دونی

دلتنگم دلتنگ هوای تو

جون می دم آخرش به پای تو

کاش می شد می شدم فدای تو

یا زینب

 

 

ای دل دیوونه جدا شو از این ویرونه

پر بکش حالا که شهادت تو رو می خونه

آخرش این دوری منو از نفس می ندازه

عمریه که چشمام به راه شب پروازه

ای دنیا از تو دل بریدم و

جون دادم عشقشو خریدم و

می بینی وقتی پر کشیدم و

یا زینب

 

 

یا عزیز الزهرا دیگه مردم از دلشوره

با یه لبخند تو دیگه کار من هم جوره

خسته و داغونم صدا کن منو آقا جان

غیر آغوش تو نمی خوام چیزی به قرآن

می دونم حاجتم روا می شه

می خندی درد من دوا میشه

روح من جلد کربلا می شه

یا زینب

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی