دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

دانلود مداحی های سید مهدی حسینی

سلام

جهت تبادل لینک ابتدا این وب رو با نام «دانلود مداحی های سید مهدی حسینی» لینک کنید و سپس به ما خبر بدید تا وب شما رو لینک کنیم...

۲۵مهر

زمینه سینه زنی حضرت رقیه (س)

 

تا کی بمونم تو بی خبری

وقتشه حالا منو ببری

 

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین

شب سوم محرم 94

با نوای کربلایی سید مهدی حسینی

 

 

 

دریافت


متن این زمینه زیبا در ادامه مطلب ...


 

بابا ببین که افسردم – بابا زغصه ات مردم

تا کی بمونم تو بی خبری / وقتشه حالا منو ببری / نداره آهم دیگه اثری بابا

نداره طاقت دیگه پای من / منو و بی تو بودن بابا وای من / همیشه هستی تو رویای من بابا

بابا پاهام درد می کنه / گوشه چشام درد می کنه

بسکه زدم داد / بابا صدام درد می کنه

بابا کمرم درد می کنه / چشم ترم درد می کنه

بسکه کشیدن / موی سرم درد می کنه

(بابا یتیم نوازی کن / بابا منو تو نازی کن / از نی تو سر فرازی کن)

بابا ببین که افسردم – بابا زغصه ات مردم

سر بریده ی تو مهمون من / تنت تو صحرا بدون کفن / با دختر خود حرفی بزن بابا

شهر پیمبر بابا یادته / گفتی که هستم بابا یادته / شبیه مادر بابا یادته بابا

بابا پهلوم درد می کنه / روی بازوم درد می کنه

ز سوز فریاد / بابا گلوم درد می کنه

بابا صورتم درد می کنه / زخم غربتم درد می کنه

بس که خمیدم / دیگه قامتم درد می کنه

بابا ببین که افسردم – بابا زغصه ات مردم

همیشه بودم با تو بابا جون / بودم همش رو دوش عمو جون / ببین که موهام شده پریشون بابا

دلای بی درد منو می زدن / یه عده نامرد منو می زدن / با این رخ زرد منو می زدن بابا

بابا تو صحرا نبودی / تو شهر غم ها نبودی

به زیر تازیونه ها / زیر لگدها نبودی

بابا از گوشواره نپرس / از معجر پاره نپرس

از عمه و مصیبتا / غارت گهواره نپرس

بابا ببین که افسردم – بابا زغصه ات مردم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی